بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


بارداری و سلامت دندانپزشکی

https://northcentraldental.ca/wp-content/uploads/2017/08/Dental-1024x682.jpg

 

دندان های خراب در دهان در دوران بارداری می تواند منجر به زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد نوزاد شود. به همین دلیل ، در بارداری برنامه ریزی شده ، توصیه می شود مادر باردار به دندانپزشک مراجعه کرده و معاینه و بررسی شود.

 

توصیه می شود مادر باردار در 3 ماه اول بارداری ، که مرحله رشد اندام نوزاد است ، از درمان موثر دندانپزشکی اجتناب کند.

 

به مادران باردار توصیه می شود در طول بارداری 3-4 بار در ماه بارداری جرم دندان را تمیز کنند تا از بهداشت دشوار دهان محافظت شود. زیرا افزایش هورمون ها در دوران بارداری مخاط دهان را نسبت به عوامل خارجی به ویژه پلاک های باکتریایی حساس تر می کند.

 

توصیه می شود که مادر باردار با دهانشویه یا آب نمک گرم غرغره کند. به خصوص آب نمک گرم لثه ها را شل کرده و حساسیت لثه را کاهش می دهد.

 

خونریزی لثه در دوران بارداری نه به دلیل خروج کلسیم از دندان ، بلکه زمانی که مراقبت های دهانی انجام نمی شود رخ می دهد. زیرا ، در نتیجه تغییرات هورمونی در دوران بارداری ، التهاب لثه رخ می دهد یا التهاب لثه موجود تشدید می شود. بنابراین ، توصیه می شود در مراقبت از دهان و دندان در دوران بارداری بیشتر مراقب باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بارداری, مراقبت از دهان و دندان, دوران بارداری, دندانپزشکی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.